Stel hier uw vragen.

Beste luisteraars, 

Voor één van de volgende afleveringen lijkt het mij leuk om antwoord te geven op prangende vragen die u, luisteraars, bezig houden met betrekking tot de Romeinse tijd c.q. de Podcast, of andere onderwerpen die verband houden met de Romeinen. 
Ik weet echter niet hoe groot de animo hiervoor is. Ik wil u daarom vragen niet te schromen om mij een bericht te sturen met uw vraag. Als er genoeg vragen zijn binnengekomen zal ik deze proberen te beantwoorden, en wellicht hoort u uw vraag terug in één van de volgende afleveringen. 
Alvast bedankt, ik ben benieuwd welke vragen u mij gaat stellen.


U kunt uw vraag stellen door een comment achter te laten onder dit bericht of door ze te stellen via een persoonlijke bericht via de Facebookpagina. (klik daarvoor HIER)

Reacties

  1. Hoi, Wat jammer dat er zo weinig vragen zijn binnengekomen. Ik heb er op dit moment nog geen eentje. Ik zal hem zeker stellen als er eentje opkomt. Met vriendelijke groet, Christiaan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten